reede, detsember 09, 2005

Info ringi kohta

Info ringi kohta. Mis on webring, kuidas sellega liituda ja kõik muu vajalik ning kasulik info.

Mis on Eesti käsitööblogide webring?

Webring on ühine kodu Eesti käsitööblogidele. Siia võivad liituda kõik kes oma blogis kirjutavad käsitööst. Blog ei pea olema ainult käsitööst ega ka eestikeelne. Blogist teise liigutakse ringikasti abil. Ringi liitumiseks peab sul olema oma blogi. Ilma blogita liituda ei saa. Blogi teenust pakuvad mitmed kohad, nendest leiad infot siit.

Kuidas liituda?

Liituda saab siin!

Liitudes saad ringikasti koodi mille pead oma blogi esilehele liitma. Muidu webringi liikmeks pole võimalik saada. Kui ringikasti blogis pole või kasti lingid ei tööta siis on ring katki. Ringi katkestanud blogi eemaldatakse ajutiselt ringist ja liidetakse tagasi kui ringikast on jälle blogisse liidetud. Kõik ringi liikmed leiad selle blogi esilehelt.

Ringikastist

Ringikasti näed selle blogi esilehel paremal. Sinu blogis peab ta enam-vähem samasugune välja nägema. Kasti välimust võib mingil määral muuta aga kastis olevaid linke ja nuppe ei tohi ära kustutada. Ühtlane välimus aitab leida kasti igast blogist üles. Siin on kasti html-kood.

Kohas ***SITE ID*** peab olema sinu blogi järjekorranumber. Selle numbri saad ringiga liitudes. Ära kaota seda numbrit ära! Kui oled kaotanud koodi ja numbri siis võta ühendust ringi administraatoriga, ta saadab sulle koodi sinu järjekorranumbriga.

Kuidas koodi oma blogisse liita?

Koodi liitmine blogisse käib samamoodi nagu muudegi linkide lisamine blogisse. Tavaliselt käib see blogi templeidi kaudu. Igas blogikeskkonnas on liitmine erinev.

Koodi lisamine Bloggeri blogides

Bloggeris käib kasti lisamine järgmiselt:
Blogi Settingites klikid kohta Template ja seal koodi kastis otsid järgmisekoha:

This is a paragraph of text that could go in the sidebar.
Kustutad selle rivi ülalpool ja allpool olevad rivid (need noolega) ja sinna "This is..." teksti asemele kleebid ringikasti koodi. Kui kood on kleebitud võid kontrollida kuidas su blog välja näeb Preview nupust. Kui kõik on hästi siis talletad nupust Save ja tood muudatused blogisse nähtavaks nupust Publish.

Koodi lisamine Isetegija blogide keskkonnas

Isetegija blogis ringi koodi liites peab muutma koodis olevad küsimärgid märgijadaks & #63; (korja ära tühik & ja # märgi vahelt) ja muutuse peab tegema igakord kui kasutaja muudab oma templeiti. Link selgituse kohta Isetegijas on siin.

Liitusin ringiga ja lisasin koodi. Miks ma veel ringis pole?

Sest administraator ei ole veel jõudnud sind ringiga liita. Administraatoreid on ainult üks ja tema peab nii tööd tegema kui ka kududa jõudma. Ringi liikmeks saad vähemalt paari päeva jooksul.

Miks ma enam ringis ei ole? Miks on minu nimi siin blogilistis kursiivis?

Sest sa oled ajutiselt ringist välja tõstetud kuna sul puudub blogist ringikast või on see rikkis. Paranda kast ära, teata asjast siin blogis ja sa saad tagasi ringi liikmeks. Sa ei pea uuesti ringiga liituma vaid administraator tõstab su järjekorrast ringi tagasi.

Mul on ikka veel küsimusi? Kuskohas vastatakse mulle?

Selle blogi kommentaarides.

12 Comments:

Blogger Ülle said...

Tere, mul oleks vaja uuesti mu ringi koodi, et uuesti kasti lisada...

9/12/05 16:48  
Blogger Cairbre said...

Saatsin koodi sulle meiliga!

9/12/05 17:35  
Anonymous Anonüümne said...

Ma sooviskin ka uuesti ringikoodi, et saaks kasti uuesti panna ja järjekorra numbrit ka :)

12/12/05 17:16  
Anonymous Anonüümne said...

Kuidas on võimalik ringsurfis oma aadressi muuta (äkki jäi mõni täht ära). Aga õige aadress peaks olema siis sellinne shallallaallalla@hotmail.com või siis lihtsam variant shalla@hot.ee

12/12/05 19:43  
Anonymous Anonüümne said...

Mul selline mure, et olen oodanud juba u nädala, et saaks ringi sisse, kuid siiamaani pole miskit.. olen ma miskit valesti teinud või... :$

2/1/06 13:56  
Blogger Cairbre said...

Tere Epu, ma saatsin sulle asja kohta täna hommikul meili. Said kätte? Sul on see küsimärgi jama, paranda see ära ja saad ringi. Meilis mille saatsin sulle hommikul on juhend selle kohta.

Pühade ajal on natuke kiire ka olnud :)

2/1/06 14:19  
Blogger Kai-Epp said...

Mul on uus mure, ei leidnud maili ka, et otse sinna kirjutada..
Kui mu käsitööblogi aafress muutub.. et mis tegema peaks?
saan ma uue ringikoodi? Sellest vist ei piisa, et lihtsalt kood kopeerida...

7/4/06 19:21  
Blogger Cairbre said...

Epu, Ringsurfi lehele peab su õige aadressi panema aga selle saan mina teha. Kleebi kood julgelt blogisse ja ma parandan sinna Ringsurfi ära.

7/4/06 19:58  
Blogger Kai-Epp said...

teeme nii :D

10/4/06 09:42  
Anonymous Anonüümne said...

palun ka uuesti koodi, ette tänades! :) mail: karnaaks@hot.ee

17/5/06 22:18  
Anonymous Anonüümne said...

tere, ei leidnud template kohta oma Bloggeri settings-ites. Kus see täpsemalt olema peaks?

27/8/08 12:33  
Blogger Anneli said...

Tere!
Liitusin, panin koodi blogisse ja sain kinnituse ringi liitmise kohta. Aga siin nimekrijas minu blogi paraku ei ole - kas olen midagi valesti teinud?
Tänudega

8/4/09 23:31  

Postita kommentaar

<< Home