esmaspäev, veebruar 27, 2006

Ariadne lõng

Teretulemast ringi, Ariadne lõng!

6 Comments:

Blogger rajaleidja said...

täitsa piinlik, aga ma ei saa oma koodi jälle paika ise ja kogemata olen valmis koodi oma meilidest ka ära kustutanud

2/3/06 20:12  
Blogger Cairbre said...

ma saadan sulle meiliga :)

2/3/06 22:12  
Blogger rajaleidja said...

 see oli kõik mis mulle meiliga tuli :D, ei oska seda kuhugi panna :D

4/3/06 19:20  
Blogger Cairbre said...

Kas liidet vaatasid? Täiesti tavaline tekstifaili saatsin meili liitena, seal siis see ringikood. Koodi saad ka siitsamast blogist, pead ainult oskama õigesse kohta oma blogi järjekorra numbri panema. Sinu blogil on see number 39.

Ja ringikoodi pead oma blogi templeiti liitma, kuhu täpsemalt sõltub templeidist.

4/3/06 23:08  
Blogger rajaleidja said...

mul arvutis vist miski kala siis, et liidet ei saand lugeda, aga sain täna ringsurfi meili ja hakkas asi siiski ise toimima. (aega võttis kuskil nädal vist peale seda kui omale templeiti selle koodi panin ja oma järjekorra nri sinna vahele sokutasin)

6/3/06 16:37  
Blogger Cairbre said...

tööle hakkas ta täna peale seda kui ma nägin et sa olid koodi oma templeiti lisanud. Kui oled ringist väljas siis pean ma käsitsi sind ringi tagasi liitma ja
seda ma enne ei tee kui näen et ringikood on templeidis korrektselt. Nyyd oli ja ma liitsingi su tagasi ringi. ja need küsimärgid kaovad ära iga kord
kui sa oma templeiti puudud, see on mingi isetegijate blogi iseärasus.

6/3/06 17:35  

Postita kommentaar

<< Home