neljapäev, detsember 31, 2009

Küsi siin!

Jäta küsimus kommentaari ja loe vastus siitsamast!

15 Comments:

Blogger Elsa said...

Edaspidi kustutan siit aktuaalsuse kaotanud kommentaarid ära. Ja vastuseid küsimustele ei pruugi alati siia jõuda, mis aga ei tähenda, et küsimustega ei tegeletaks..
Ja ikkagi - kannatust. Kõigil meil on ka muid tegemisi :)

17/9/07 14:39  
Blogger Tiia said...

Mind samuti ringis pole.

20/5/09 10:06  
Anonymous miokas said...

Üritasin ringiga liituda ja seal küsib blogi 1000sõnalist kirjeldust. Ma kyll ei jaga miskit na pikalt memuaaritseda, kas kuidagi teistmoodi ei saa sellest mööda?

2/10/09 02:19  
Blogger mõisapreili said...

proovisin ka ringi siseneda, kuid ei õnnestunud mul leida oma bloggeris tehtud blogi templates sellist lauset "This is ..." ,kuhu kleepida ringi kood. Mis annab teha?
Ettetänades !

4/11/09 13:36  
Blogger not another Liina said...

Mul on selline küsimus, et kas kuskil toimub käsitöö kursuseid või nn õppetubasid, kus saaks paar tundi õppida ehete meisterdamist või midagi säärast? :)

1/3/10 23:19  
Anonymous Anonüümne said...

Ega te juhuslikult tea, mida tähendavad elemendid rahvamustris? Olen kuulnud, et vanade eestlaste uskumuste kohaselt peitub mustrites vägi...

10/3/10 17:11  
Anonymous siret said...

Mul sama mure mis Miokalgi - kuidagi ei tule seda va 1000-t tähte kokku... Kas tõesti teised on kõik nii pikalt heietanud - saab siis neid kusagilt lugeda äkki (maha küll ei kirjutaks - ausõna!)? Kahju lihtsalt kui ainult kehvade verbaalsete võimete tõttu liitumata jääb :-(

8/4/10 14:20  
Blogger Elsa said...

Siretile ja ka teistele hädalistele - pärast korduvat juuste katkumist ja lootust, et küll ükskord läheb lihtsamaks, tuleb siiski tõdeda ... RingSurf on pärast kunagisi uuendusi läinud aja jooksul hoopis veel hullemas. Asi ei toimi ja tagasisidet support kah ei anna :S
Nii et - veebiring tuleb lihtsalt ümber kolida kuskile mujale! Ma loodan leida lähiajal natuke aega, et surfata-otsida uus koht ning ettevalmistused teha. Siis teatan juba kõigile praegustele ringi liikmetele uuest ja paremast kohast :)
Jälgige reklaami ;)

/ja kui keegi oskab head ning töökindlat veebiringi-mootorit soovitada, siis olen üks suur kõrv :)/

8/4/10 16:04  
Blogger Tsirkusemoor said...

Tere, Elsa!
Saatsin Sulle kirja, aga vastust pole saanud, äkki läks mu kiri junki...Palun vaata üle ja vasta mulle, siis toimetan edasi :)

4/6/10 13:53  
Blogger Egle Kronberg said...

Tere!
mul selline küsimus, et kas keegi teeks portselantaldrikule portreemaali? Nimelt mul on suur mure, tahaksn vanematele 20.pulma-aastapäevaks teha kingituse. Portselantaldrikule maali nende pulmapildist. Olen leidnud küll inimesi, kes maalivad portselanile, aga porteeris ei maali . Äkki keegi aitab? Kirjutage meilile: Egle_4@hotmail.com

19/9/10 16:00  
Blogger Elsa said...

Niisama väike ja nunnu,
soovitan sul küsimuse postitada mõnesse käsitööfoorumisse. Siin, ühe postituse kommentaariumis jääb see vähestele silma...
Näiteks:
http://www.isetegija.net
http://www.kullaketrajad.net

19/9/10 20:29  
Blogger Elsa said...

Tsirkusemoor, palun kirjuta mulle uuesti.
Ma juba mõnda aega võtan hoogu, et otsin sinuga kontakti. Aga kirja postkastist ei leia ka praegu (s.t mu hooletu silmavaade pole kah märkamata jätnud), aga spämm säilib ainult kuu aega :(
Nüüd siis kogemata uut kommentaari siin märgates näen ka sinu märguannet... eriti loid loom olen ikka ;)

19/9/10 20:32  
Anonymous Anonüümne said...

Tere !
Mul on koolis vaja heegeldada heegelfilee. Kas oskaksite soovitada milliselt leheküljelt internetist vaadata ja otsida ?
Ette tänades , Kairit.

20/9/11 16:58  
Anonymous Anonüümne said...

Tere!

Äkki läheb mu postitus üldse selle teema kommentaariumist kõrvale, aga ma ei leidnud ka muud kohta kuhu vastavasisuline küsimus postitada. Seega andke andkes kui täitsa vale koht.
Korraldan tüdrukutele väikest üritust 16.november Tartu lähedal ja tahtsin uurida, et kas siin blogides oleks kedagi vahvat inimest kes meid (u 15 inimimest) juhendaks nt jõulukaarte või mingisuguseid jõulumeeneid meisterdama.
Kõik täpsemad küsimused ja pakkumised võite teha mulle e-postile: katri872@gmail.com

23/10/12 15:15  
Anonymous Anonüümne said...

Tere
Oleme alustamas väikse käsitöö ettevõttega. Teeme taaskasutuse korras vanadele nahktagidele uusi disaine. Seda siis värvi, erinevate elementide ( needid, pärlid), embleemidgea jne. Meil on vaja välja selgitada, mis võiks olla toote tegemisel töötunni hind. Millist hinda käsitöölised tavalisetl küsivad oma tunnitööd kohta ? Või jääb käsitöö hind pigem Eestis ikka tükki töö hinnaks ?

Ette tänades

22/3/19 21:00  

Postita kommentaar

<< Home